Update 05:52 date 23/07/2018
SUKAN | 02 Jul, 2018 | 19:30

Mourinho puas hati prestasi pemain

Mourinho memuji prestasi pemainnya selepas meraih tiga mata menewaskan Everton. PENGENDALI Manchester United, Jose Mourinho memuji prestasi pemainnya yang tampil cemerlang menundukkan Everton 2-0 awal pagi tadi. Menurutnya, meskipun jadual padat diharungi pemainnya, ia tidak membataskan pasukan untuk mencipta kemenangan. “Mereka layak mendapatkan kemenangan ini. Saya selalu katakan keputusan seri bukanlah sesuatu yang buruk. “Ada […]

Mourinho memuji prestasi pemainnya selepas meraih tiga mata menewaskan Everton.

PENGENDALI Manchester United, Jose Mourinho memuji prestasi pemainnya yang tampil cemerlang menundukkan Everton 2-0 awal pagi tadi.

Menurutnya, meskipun jadual padat diharungi pemainnya, ia tidak membataskan pasukan untuk mencipta kemenangan.

“Mereka layak mendapatkan kemenangan ini. Saya selalu katakan keputusan seri bukanlah sesuatu yang buruk.

“Ada beberapa situasi ketika keputusan seri itu yang tidak memihak kami dan kami lakukan kesilapan mudah terutama ketika menentang Leicester dan Burnley.

“Tetapi pemain berjaya buktikan untuk bangkit dan cipta kemenangan hari ini, “katanya.

Kemenangan ke atas Everton hasil jaringan Jesse Lingard dan Anthony Martial mengakhiri keputusan seri ketika menentang Leicester City, Burnley, dan Southampton sebelum ini.

Komen anda

http://www.sukansinar.com/mourinho-puas-hati-prestasi-pemain/
® Selamat datang ke Saluran. Berita Terkini/ Maklumat yang dikemukakan di sini diambil dari sumber yang boleh dipertanggungjawabkan
KOMEN ANDA